تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

خاطره‌های شیرین مسی

به گزارش سایت گل ، مسی در جمع هم‌تیمی‌هایش در تیم المپیک آرژانتین از خوشحالی سر از پا نمی‌‌شناخت و مرتب می‌گفت: خیلی خوشحالم. می‌خواهم با شما کسب مدال طلای المپیک را جشن بگیرم؛ اما در این لحظه‌های زیبا، همواره به فکر بارسلونا هستم.

گواردیولا، مربی جدید تیم، مرد خوب، مهربان و دلسوزی است. او برای لیگ قهرمانان به من خیلی نیاز داشت؛ اما مرا درک می‌کرد و می‌دانست چقدر دلم می‌خواهد در بازی‌های المپیک حضور یابم. پس پافشاری کرد و باشگاه متقاعد شد که در المپیک بازی کنم. من محبت گواردیولا و باشگاه را فراموش نمی‌کنم. دلم می‌خواهد زودتر نزد گواردیولا بروم و حضورا تشکر کنم.

مسی رو به دوستانش در تیم آرژانتین کرد و گفت: گفتم که قهرمان می‌شویم. اولین هدف، حضور در المپیک و اقامت در دهکده المپیک بود سپس به قهرمانی و مدال طلا فکر می‌کنم. عجب المپیکی بود. ما با خاطره‌های شیرین، چین را ترک می‌کنیم.

پس از قهرمانی تیم آرژانتین، چینی‌ها لحظه‌ای مسی را رها نمی‌کردند و پی‌درپی از او امضاء می‌خواستند و عکس یادگاری می‌گرفتند.

خیلی‌ها درباره تیم ملی آرژانتین و جام جهانی 2010 می‌پرسیدند؛ اما وقتی در دهکده‌ المپیک با دوستانش گپ می‌زد، یکی به او گفت: لیونل ؛ رویای قهرمانی در جام جهانی در سر داری؟

لیونل خندید و گفت: دوست من، فعلا باید قهرمانی در پکن را جشن بگیریم. پس از آن باید خود را به تمرینات بارسلونا برسانم. البته این را هم می‌گویم قهرمانی در جام جهانی هم باید خیلی شیرین و باشکوه باشد؛ آن را تجربه نکرده‌ام.

منبع : جام جم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد