تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

جواب 1 موشک با 11 هزار موشک

محمد رعد رییس فراکسیون پارلمانی حزب‌الله در مصاحبه با روزنامه کویتی الانباء در مورد تهدیدات اخیر اسراییل علیه ایران گفت: «من هشدار می‌دهم که ایران مصمم است تا یک قدم اشتباه اسراییل را هزار برابر پاسخ دهد. اولین موشکی که از طرف اسراییل شلیک شود با یازده هزار موشک ایرانی پاسخ داده می‌شود».

وی در مورد شرایط سیاسی لبنان گفت: «استراتژی دفاعی همکاری و هماهنگی میان ارتش و مقاومت را جلوگیری از تجاوزات اسراییل به لبنان ثابت می‌کند و این موضوع در انتخاب فرمانده جدید ارتش و رییس سازمان اطلاعات ارتش نقش مهمی دارد».

محمد رعد رییس فراکسیون پارلمانی حزب‌الله گفت: «اولین موشکی که اسراییل به سمت ایران شلیک کند با یازده هزار موشک پاسخ داده می‌شود».

 

رعد افزود: «از اینکه برخی در مورد میزگرد گفتگوهای ملی اقدام به جنجال‌سازی کرده و خواستار اضافه شدن بندهایی به دستورکار این میزگرد هستند، تعجب می‌کنم. گفتگوهای ملی منحصر به استراتژی دفاعی نمی‌شود بلکه مسائل اقتصادی و اجتماعی را نیز در بر می‌گیرد. حزب‌الله نیز قصد ندارد تا برای جلوگیری از بحث و بررسی استراتژی دفاعی اقدام به مانع‌تراشی کند».

وی در مورد تصمیم به جنگ و صلح گفت: «مقاومت هیچگاه در برابر دشمن اعلام جنگ نمی‌کند چرا که ماموریت اصلی آن دفاع از لبنان است».

رعد در مورد روابط سوریه و لبنان گفت: «جنجال‌های سیاسی در گذشته باعث شد تا روابط لبنان و سوریه تنش‌آمیز شود. اکنون مسایل روشن شده و باید دیدگاه‌های سیاسی به یکدیگر نزدیک شود. این احتمال وجود دارد که حزب‌الله دست به میانجیگری میان ولید جنبلاط و سوریه بزند».

وی افزود: «در آینده نزدیک هیچگونه صلحی میان اسراییل و سوریه و یا اسراییل با کشورهای منطقه صورت نخواهد گرفت».

رعد در جریان مراسمی در جنوب لبنان گفت: «سخنانی در اعتراض به سلاح و اینکه این سلاح فتنه‌انگیز بوده و در داخل استفاده می‌شود به گوش می‌رسد. اگر مقصود سلاح فتنه‌انگیز است که همه می‌دانند این سلاح از کجا تامین شده و در دست چه کسانی است ولی اگر منظور سلاح مقاومت است باید بگویم که این سلاح پیش از تشکیل دولت در سال 1989 وجود داشته و پس از پیمان طائف با وجود این سلاح چندین بار انتخابات برگزار شده است».

 

منبع: پرس تی وی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد