تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

جا‌به‌جایی و مدیریت سریع فایل‌ها

روسه کپی کردن فایل‌ها خصوصا اگر حجیم باشند در ویندوز پروسه بسیار دردناکیست، از آن بدتر همه ما هر روز این درد را تحمل می‌کنیم ولی هرگز دنبال راه حلی برایش نیستیم. فرض کنید دارید یک سی دی را روی هاردتان کپی می‌کنید 10 ثانیه مانده تا کار تمام شود یک صدای بنگ می‌آید یک پیغام خطای بی‌معنی هم ظاهر می‌شود و هر آنچه کپی شده بود دود می‌شود می رود هوا! یا وسط کپی کردن یک فایل چند گیگابایتی احتیاج دارید با فایرفاکس یک صفحه وب را باز کنید ویندوز آنقدر منابع سیستم را درگیر جریان کپی کردن نموده است که حالا مگر فایرفاکس اصلا اجرا می‌شود؟

کپی فایل

نرم افزار رایگان و اپن سورس Copy Handler می‌تواند عملیات نقل و انتقال فایل‌ها در ویندوز (کپی و جا‌به‌جایی) را تا 7 بار سریعتر از حالت معمول به انجام برساند و ضمنا در حین انجام اینگونه عملیات گزینه‌هایی مانند توقف موقت عملیات و از سرگیری‌اش یا همان Pause و Resuming و reset کردن پروسه انتقال فایل‌ها را نیز در اختیارتان می‌گذارد.

 

ضمنا می‌توانید Copy Handler را جایگزین ابزار پیش فرض کپی و جا‌به‌جایی فایل‌ها در ویندوز نمائید و ابزار مذکور می‌تواند عملیات کپی کردن فایل‌ها را حتی در هنگامی که خطایی رخ بدهد یا سیستم به صورت ناگهانی reset شود به صورت خودکار از سر بگیرد علاوه بر اینها می‌توانید آن را کاملا از طریق گزینه‌های موجود سفارشی نمائید. Copy Handler رایگان می‌باشد و فقط تحت ویندوز ارائه شده است.

دانلود نسخه Copy Handler 1.30 32-bit

 

منبع: آپدیت بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد