تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات در کشور اینترنتی شد

حسین اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به این‌که ثبت‌نام اینترنی برای اعزام به عتبات عالیات ابتدا به صورت پایلوت اجرا شده است، گفت: در حال حاضر در تمام کشور این کار اجرایی شده است.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت دفاتر حج استان‌های خود مراجعه و از آخرین اطلاعات در این زمینه مطلع شوند.
وی با اشاره به باز شدن مرز شلمچه‌ گفت: در حال حاضر روزانه حدود 2 هزار نفر به عراق اعزام می‌شوند.

مسئول عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: طبق توافق انجام شده در اعیاد و مناسبت‌ها روزانه 5 هزار نفر به کشور عراق اعزام می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: ‌در حال حاضر مشکلی نداریم و امنیت زائران نیز در کشور عراق تأمین می‌شود.

اکبری در خصوص مدت زمان انتظار زائران برای اعزام به عتبات عالیات گفت: زمان نوبت انتظار زائران برای اعزام به عتبات عالیات حداقل یک ماه و حداکثر 3 ماه است.
به گفته وی، متقاضیان سفر به عتبات عالیات باید یک ماه قبل از اعزام ثبت‌نام کنند تا سازمان بتوانند کارهای اداری آن‌ها را در این مدت زمان انجام دهد.

مسئول عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات همانند سفر به عمره مفرده مدت طولانی در انتظار نمی‌مانند. این افراد می‌توانند بعد از گذشت یک ماه از ثبت‌نامشان هر زمان که بخواهند، برنامه‌ریزی کنند و به کشور عراق اعزام شوند و زمان بین یک تا 3 ماه را برای اعزام خود افراد می‌توانند، انتخاب ‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد