تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

عرضه بنزین سوپر 150 تومانی از اول مهر

رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور گفت: از اول مهر ماه بنزین سوپر با قیمت 150 تومان به رانندگانی دارای کارت سهمیه سوخت در جایگاههای سوخت عرضه خواهد شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد رویانیان افزود: بنزین سوپر با قیمت 150 تومان فقط برای خودروهای زیر 2000 سی سی ظرفیت موتور است که پیش از این از بنزین سوپر 540 تومانی استفاده می کردند.

رویانیان افزود: خودروهای با ظرفیت موتور 2000 سی سی به بالا همچنان باید برای خودروهای خود بنزین سوپر را با قیمت 540 تومان خریداری کنند .

رئیس ستاد سوخت کشور با بیان اینکه امروز 5شنبه پانزده طرح سوختی در جلسه ای با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به تصویب رسید افزود: رئیس جمهور با پیشنهاد کاهش سهمیه خودروهای شخصی از 120 لیتر در ماه به یکصد لیتر مخالفت کرد و سهمیه120 لیتری اینگونه خودروها همچنان پا برجا ماند .

محمد رویانیان همچنین افزود: با توجه به اینکه یکی از مشکلات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،‌ قیمت 400 تومانی بنزین آمبولانس ها بود در این جلسه مقرر شد که آمبولانسها سهمیه بنزین خود را همچنان با نرخ 400 تومان خریداری کنند و مابه التفاوت 300 تومانی را وزارت نفت به وزارت بهداشت برگرداند .

رئیس ستاد سوخت کشور گفت:در جلسه یاد شده برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاهها و مصرفی مردم در فصل زمستان نیز تصمیماتی اتخاذ شد که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد