تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

گروگان‌گیری مسلحانه بانک صادرات جیرفت با خودکشی گروگان‌گیر پایان

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: اجتماعی - حوادث

گروگان‌گیری بانک صادرات جیرفت با سه کشته و یک مجروح خاتمه یافت.

سرهنگ قاضی‌زاده ـ رییس پلیس آگاهی استان کرمان ـ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا، درباره جزییات این حادثه گفت: فردی که با انگیزه سرقت با یک کلت در ساعت 12:30 امروز، وارد یکی از شعبه‌های بانک صادرات در شهر جیرفت شد، در ابتدا با شلیک گلوله سربازی را که نگهبان بانک بود شهید و سپس اقدام به فرار از بانک کرد که در این هنگام نیز گشت انتظامی به محل حادثه رسید که ضارب با دیدن ماموران پلیس به درون بانک بازگشت و اقدام به گروگان‌گیری حدود پنج تن از مراجعه‌کنندگان و کارکنان بانک کرد.

سرهنگ قاضی‌زاده با اشاره به این که پس از آغاز گروگان‌گیری بلافاصله10 گروه از واحدهای عملیاتی و انتظامی آگاهی استان کرمان به همراه یک یگان ویژه پاسداران واحد رهایی گروگان وارد عمل شدند، گفت: گروگان‌گیر زمانی که مشاهده کرد، ماموران پلیس بانک را محاصره کرد‌ه‌اند و او هیچ راه فراری ندارد،‌ اقدام به خودکشی کرد.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان کرمان، ماموران پلیس یک خودرو پژو را در مقابل درب بانک کشف کردند که در صندوق عقب آن یک جسد قرار داشت که پلیس احتمال می‌دهد، گروگان‌گیر خودرو پژو را اجاره کرده و راننده‌اش را به قتل رسانده است.

سرهنگ قاضی زاده، زمان پایان گروگان‌گیری بانک صادرات جیرفت را در ساعت 17 امروز عنوان کرد و گفت: در این حادثه، گروگان‌ها آسیبی ندیدند.

همچنین، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیز به ایسنا گفت: با دریافت گزارش گروگان‌گیری بانک صادرات جیرفت در ساعت 13 امروز ماموران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و گروگان‌گیر را که از ناحیه سر، خود را مورد اصابت گلوله قرار داده بود، به همراه یک افسر نیروی انتظامی که به صورت سطحی مجروح شده بود، را به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت انتقال دادند که گروگان‌گیر به بخش آی‌سی‌یو منتقل شد.

به گزارش ایسنا،‌ بنابر اعلام پلیس آگاهی کرمان، گروگان‌گیر پس از اقدام به خودکشی جان باخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد