تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

تازه های وب

گلچین مطالب از سر تا سر اینترنت

شارژ ‌‌باتری ‌‌با نور‌خورشید


متاسفانه میزان مصرف باتری گوشی‌های جدید آیفون بسیار زیاد است و باتری آنها با وجود برنامه‌های متنوعی که بر مقدار مصرف باتری اثر مستقیم دارند، به‌سرعت خالی می‌شود. اما به‌تازگی کاور‌هایی به بازار عرضه شده که مخصوص آیفون بوده و قادر است گوشی شما را با انرژی خورشیدی شارژ کند .

با وجود این‌که ممکن است این کاور‌ها زیبا نباشد، اما آنها می‌توانند در کمتر از 3 ساعت یک باتری را به‌طور کامل شارژ کنند. قیمت آن 54 دلار است اما این بهترین انتخاب است، چون انرژی خورشیدی رایگان است.

گوشی‌های مخصوص بازی‌

در چند روز اخیر از آخرین مدل موبایل‌ها جدید به نام 1SpiceX پرده‌برداری شد. این گوشی‌ها برای فروش در هند در نظر گرفته شده‌اند و همراه یک جعبه بازی ارایه می‌شوند. همچنین گوشی یاد شده دارای صفحه نمایش 4/2 اینچی، دوربین 2 مگاپیکسلی، رادیو اف‌ام با قدرت ضبط و پخش، بلوتوث و با یک حافظه 2 گیگا‌بایتی عرضه می‌گردد. همراه با این گوشی یک دسته بازی وجود دارد که شما می‌توانید بدون استفاده از گوشی اقدام به بازی کردن با آن کنید. البته در این‌که هنوز چه بازی‌هایی بر روی این گوشی قابل نصب هستند، اطلاعات دقیقی موجود نیست و قیمت تعیین شده برای آن تنها 210 دلار است. 

 سونی اریکسونXperia 

گوشی 1XperiaX شرکت سونی‌اریکسون، در تاریخ 30 اکتبر در فروشگاه‌های انگلیس عرضه خواهد شد. این گوشی که یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های لمسی است، شگفت‌انگیزتر از مدل‌های همرده خود است و از سیستم عامل ویندوز موبایل 1/6 حرفه‌ای بهره برده و دارای امکاناتی چون دوربین 2/3 مگاپیکسلی با قدرت فیلم‌برداری 30 فریم در ثانیه، حافظه داخلی 400 مگابایتی، ردیاب ماهواره‌ای، اینترنتی پر سرعتWI-FI  و ... است. قیمت برآورد شده آن در زمان ارایه 1140/1 دلار است.

حافظه‌های 32 گیگابایتی‌

شرکت کینگ‌استون تولیدکننده حافظه‌های جانبی، اخیرا اقدام به تولید حافظه‌ای با ظرفیت 32‌گیگابایت کرده است. این حافظه که ممکن است در آینده بر روی گوشی‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد، قیمت بسیار بالایی نسبت به دیگر مدل‌های ارایه شده توسط این شرکت دارد. قیمت پیش‌بینی شده آن در حدود 310 دلار برآورد می‌شود. همچنین همراه با این وسیله یک برگ گارانتی به‌همراه یک کلید محافظ ارایه شده است تا از نابودی ناگهانی اطلاعات جلوگیری کند.


منبع : کلیک جام جم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد